آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش آنلاین آیلتس intesol

آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی در ایران قدمت چندانی ندارد اما افراد زیادی بصورت تجربی و بعضا آکادمیک شروع به آموزش این زبان کرده اند. به هر دلیلی که نیاز به یادگیری زبان ترکی استانبولی دارید ، چه برای مسافرت به ترکیه و چه برای شرکت در آزمون تومر؛ کلاسهای استاد داوود عظیمی، مدرس نیتو ترک، بهترین گزینه ممکن برای شماست. کلاس های ترکی استانبولی در ساعت ها و روزهای متفاوت برگزار می شوند و برای تمامی زبان آموزان با شرایط متفاوت گزینه دارد. آموزش زبان ترکی استانبولی توسط استاد عظیمی در تهران برگزار می شود و برای کسانی که در شهرستان ها هستند نیز دوره های آموزش از راه دور زبان ترکی استانبولی هم تدارک دیده شده است.

روشهای آموزش ترکی استانبولی

* آموزش زبان ترکی استانبولی توسط استاد عظیمی بر اساس کتاب آموزش زبان استانبولی هیتیت، استانبول، یدی اقلیم و..  می باشد که جزو کتاب های تایید شده کشور ترکیه می باشند و همگی برای شرکت در آزمون تومر و یا TYS مرکز یونس امره مفید می باشند.

دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه هم با کتاب های Hitit و istanbul برگزار می شوند. این کتاب ها آخرین متد اموزشی زبان ترکی استانبولی را دارا می باشند و زبان آموزان را برای اهداف متفاوتی همچون مکالمه زبان ترکی استانبولی و یا کسانی که زبان ترکی استانبولی را برای مهاجرت و یا تحصیل و یا کار نیاز دارند آماده می سازد.

سری کتاب های İstanbul Yabancılar için Türkçe (استانبول) جدیدترین منبع آموزش آکادمیک زبان ترکی استانبولی هستند که از روش های بهتری برای آموزش زبان استفاده کرده اند. از این روی بیشتر آموزشگاه های زبان تورکی استانبولی این کتاب را تدریس می کنند.

کتابهای «استانبول» در پنج جلد منتشر شده اند که همه ی کتابها شامل کتاب درسی، کتاب کار و فایلهای صوتی هستند. این کتابها شامل بخش های گرامر ترکی استانبولی، شنیداری ترکی استانبولی، نوشتاری ترکی استانبولی و مکالمه ترکی استانبولی هستند.

تماس با استاد داوود عظیمی

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون زبان ترکی استانبولی با شماره ی استاد عظیمی در واتساپ در تماس باشید:

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸