کتاب آموزش زبان ترکی استانبول

کتاب آموزش زبان ترکی استانبول به صورت پی دی اف « استانبول» “İstanbul Yabancılar için Türkçe”

سری کتاب های İstanbul Yabancılar için Türkçe (استانبول) جدیدترین منبع آموزش آکادمیک زبان ترکی استانبولی  هستند که از روش های بهتری برای آموزش زبان استفاده کرده اند. از این روی بیشتر آموزشگاه های زبان تورکی استانبولی این کتاب را تدریس می کنند. کتابهای «استانبول» در پنج جلد منتشر شده اند که همه ی کتابها شامل کتاب درسی، کتاب کار و فایلهای صوتی هستند.
این کتابها شامل بخش های گرامر ترکی استانبولی، شنیداری ترکی استانبولی، نوشتاری ترکی استانبولی و مکالمه ترکی استانبولی هستند. پی دی اف کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی «استانبول» با کیفیت اورجینال برای فروش تهیه شده است.

چرا متد ترکی استانبولی «استانبول»؟

کتابهایی چون  هیتیت، ابرو، یدی اقلیم و….اگرچه متدهای خوبی به شمار میروند ولی متد استانبول به عنوان جدیدترین متد آموزشی ترکی استانبولی، از همه ی روشهای قدیمی آموزش زبان ترکی استانبولی قویتر و مفیدتر است.

İSTANBUL DERS KİTABI A1

İSTANBUL DERS KİTABI A2

İSTANBUL DERS KİTABI B1

İSTANBUL DERS KİTABI B2

İSTANBUL DERS KİTABI C1/C2

اینها فهرست کتابهای استانبول است که در حال حاضر بهترین کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی به شمار میرود و توسط دانشگاه استانبول منتشر شده است.

İstanbul Yabancılar İçin Türkçe Ders Ve Çalışma Kitapları A1-A2-B1-B2-C1

علاقمندان به یادگیری ترکی استانبولی میتوانند پی دی اف های کتاب درسی و کتاب کار متد استانبول و همچنین فایلهای صوتی کتاب استانبول را با کیفیت اورجینال کتاب ، خریداری کنند.

قیمت هر جلد شامل کتاب درسی+کتاب کار+فایلهای صوتی فقط : ۳۰هزار تومان است.

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸: واتساپ

تدریس خصوصی ترکی استانبولی

تدریس خصوصی ترکی استانبولی و دوره های آموزش خصوصی زبان ترکی استانبولی توسط «داوود عظیمی»، استاد نیتیو ترکی با سابقه ۱۲ سال تدریس زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه ها، ادارات دولتی، شرکت های خصوصی و آژانس های مسافرتی و نیز ترجمه همزمان و ترجمه کتبی؛ به دو صورت برگزار می شود:

۱) تدریس داخل آموزشگاه: در این دوره ها، داوطلبان عزیز با حضور در موسسه از کلاسهای ترکی استانبولی استفاده  میکنند. هزینه این کلاسها برای هر جلسه یک و نیم ساعته،۱۰۰ هزار تومان است.

۲) تدریس در منزل، شرکت و یا محل کار: در این نوع از دوره ها، استاد با حضور در محل زندگی و محل کار داوطلبان کار تدریس را انجام میدهد. در تدریس خصوصی ترکی استانبولی در منزل، هزینه رفت و آمد و زمان نیز بر هزینه ها افزوده می شود و با توجه به محل تدریس، هزینه به صورت توافقی اعلام می شود. تدریس خصوصی ترکی استانبولی در منزل از ۱۳۰ هزار تومان شروع میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، تماس بگیرید:

۰۹۱۲۸۸۹۶۰۲۷

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸