داستان ترکی استانبولی

دانلود داستان ترکی استانبولی سطح A1 + فایل صوتی

اگر قصد یادگیری زبان ترکی استانبولی را دارید یا درحال یادگیری ترکی هستید، قطعا به دنبال داستان ترکی استانبولی سطح A1 هم خواهید بود. در این پست داستان ترکی استانبولی “دفتر یادداشت” (Not Defteri)، در سطح A1 همراه با فایل صوتی قرار داده شده است.

این داستان به منظور آموزش زمان حال استمراری (Şimdiki Zaman) در ترکی استانبولی نوشته شده است و افعال مهم ترکی و افعال کاربردی و کلمات روزمره ترکی در آن استفاده شده است.

داستانهای ترکی استانبولی سطح بندی شده هم به صورت سطح یادگیری و هم مجموعه بندی به شکل آموزش گرامر ترکی از مهمترین روشهای یادگیری ترکی استانبولی میباشد.

داستان “دفتر یادداشت” ،روایتی از سه دانش آموز است که در مورد رنگ، پوشش و کارهای روزمره به زبان ترکی صحبت میکنند و افعال ترکی استفاده شده در این داستان میتواند کمک زیادی به یادگیری علاقمندان به زبان ترکی بکند.

آزمون زبان ترکی

همچنین در انتهای داستان هم آزمون ترکی مربوط به داستان همراه با کلید حل آزمون قرار داده شده است.

این پی دی اف در ۶۴ صفحه آماده شده است که تا صفحه ۴۲ شامل داستان ترکی و از آن به بعد شامل آزمون و عکسهای مربوطه میباشد.

گفتنی است داستانهای ترکی استانبولی توسط موسسه یونس امره تهیه و منتشر میشود و دوستان میتوانند در این پست بصورت رایگان از این کتاب استفاده نمایند.

همچنین برای مشاهده منابع ترکی استانبولی میتوانید به بخش دانلود و یا بخش فروشگاه سایت آموزش ترکی استانبولی هم مراجعه کنید.