کلاس آنلاین ترکی استانبولی

کلاس ترکی استانبولی قبلا به حضور در موسسات و رفت و آمد و ترافیک و …وابسته بود ولی حدود دو سالی هست که این مشکلات به کمک کلاس آنلاین ترکی استانبولی حل شده است.

کلاس آنلاین ترکی استانبولی که برخی به اسم کلاس مجازی ترکی استانبولی، کلاس غیرحضوری ترکی استانبولی و حتی آموزش ترکی از راه دور میشناسند، در حال حاضر از طریق پلتفرم های مختلف اینترنتی در دسترس علاقمند به یادگیری ترکی استانبولی قراردارد.

یادگیری آنلاین ترکی استانبولی در منزل یا محل کار مزیت های زیادی دارد ولی برخی مشکلات دوره های آنلاین را هم باید متذکر شد.

آموزش آنلاین ترکی استانبولی

آموزش آنلاین ترکی استانبولی

مشکلات یادگیری آنلاین زبان ترکی

۱: رشد بی سابقه اساتید ترکی استانبولی؛ در حقیقت هر زبان آموزی که یک کتاب ترکی استانبولی را در موسسات ترکی استانبولی یاد گرفته و یا از طریق سریالهای ترکی کمی با اصول ابتدایی ترکی آشنا شده است، با ایجاد صفحات آموزش ترکی در اینستاگرام اقدام به آموزش ترکی کرده است.

بنابراین یافتن استاد مجرب ترکی استانبولی از بین این همه مدعی استادی! برای کسی که میخواهد ترکی را بصورت مبتدی شروع کند سخت است و احتمال اینکه در انتخاب مدرس ترکی به اشتباه بیفتد زیاد است.

۲: برخی از افراد به دلیل وابستگی به صفحات آموزش مجازی ترکی استانبولی و یا آموزش ترکی در اینستاگرام و تلگرام، حضور در کلاسهای آنلاین را موازی کاری میدانند در حالی که روش آموزش آنلاین ترکی استانبولی با تدریس مجازی ترکی متفاوت است.

درکلاسهای آنلاین ترکی، زبان آموز با استفاده از برنامه هایی چون اسکایپ، زووم و …خودش را در محیط فیزیکی کلاس حس میکند.  در این پلتفرمهای آموزش آنلاین، امکان به اشتراک گذاری محتوای درسی بصورت پی دی اف ترکی، پادکست ترکی، داستان ترکی با ترجمه، سریال ترکی با زیرنویس ترکی،  عکس ترکی، عکس نوشته ترکی و حتی آموزش گرامر ترکی بصورت کاملا تخصصی وجود دارد.

آموزش آنلاین ترکی استانبولی

آموزش آنلاین ترکی استانبولی

مزایای کلاس آنلاین ترکی

در کلاسهای آنلاین زبان آموز نیازی به حضور در کلاس ندارد. بنابراین از نظر هزینه رفت و آمد، ترافیک، خستگی ناشی از نشستن روی یک صندلی و ..برای زبان آموز بهتر است که کلاسهای آنلاین ترکی را به کلاس حضوری ترکی ترجیح بدهد.

همچنین در آموزش ترکی به کودکان، قطعا کودکانی که تا حد زیادی امروزه به اینترنت و گوشی وابسته شده اند، کلاسهای آنلاین ترکی از کلاسهای حضوری مفیدتر است.

کودکان نمیتوانند ۹۰ دقیقه در یک جا بنشینند و گوش بدهند. محیط فیزیکی کلاس کودک را خسته میکند ولی حضور وی در منزل در کنار خانواده باعث میشود که بادقت بیشتر یو تحت نظارت والدین به یادگیری زبان ترکی بپردازد.


نحوه برگزاری دوره های آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی

دوره های آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی توسط استاد داوود عظیمی که میتوانید از این بخش با سوابق کاری وی  آشنا شوید، بصورت آنلاین از طریق اسکایپ برگزار می شود.

این کلاسها بصورت عمومی و خصوصی است. افرادی که قصد دارند تا سریعتر ترکی استانبولی یاد بگیرند باید کلاسهای آنلاین خصوصی را انتخاب کنند. در این کلاسها، کتاب آموزش استانبول، هیتیت و یدی اقلیم (یدی اکلیم) تدریس می شود و فقط روی یک متد ترکی تاکید نمی شود.

در این روش، کلاس بصورت آنلاین و تصویری است و استاد ترکی و زبان آموز در تعامل هستند. صفحه ورد به جای تخته وایتبورد در مانیتور و یا گوشی زبان آموز دیده میشود و همزمان با تایپ استاد، زبان آموز نوشته ها را مشاهده میکند. یعنی اینکه زبان آموز به جای اینکه وقت خود را برای نوشتن مطالب وایتبورد روی دفتر یادداشت بگذارد و تمرکزش را از دست بدهد، مطالب نوشته شده روی ورد را بعد از اتمام کلاس دریافت میکند.

برای اطلاع از شرایط کلاسهای آموزش زبان ترکی استانبولی توسط استاد عظیمی با شماره های زیر در تماس باشید. در صورت امکان پیامهایتان را از طریق واتساپ ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود:

 ۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸

۰۹۱۲۸۸۹۶۰۲۷