زیرنویس ترکی سریال شخصیت Şahsiyet

سریال شخصیت (Şahsiyet) که به انگلیسی (Persona) ترجمه شده است، سریال ترکی اینترنتی است که در ۱۲ قسمت در سال ۲۰۱۸ پخش شد و در سایت İMDB امتیاز باورنکردنی ۹ از ۱۰ را به دست آورد.

این سریال پلیسی – درام  ترکیه با کارگردانی (اونور سایلاک) و بازیگر نقش اصلی «هالوک بیلگینر»، توانست چندین جایزه بین المللی را ازآن خود کند.

شخصیت در لیست بهترین مجموعه‌های تلویزیونی همه ادوار در تارنمای بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها، در رتبه ۲۴ قرار دارد. هالوک بیلگینر برای بازی در نقش آگاه‌بی جایزه بین‌المللی امی را دریافت کرد.

sahsiyet زیرنویس سریال شخصیت

sahsiyet زیرنویس سریال شخصیت

داستان سریال شخصیت

آگاه بی‌اوغلو (به ترکی استانبولی: Agâh Beyoğlu) کارمند بازنشسته دادگاه است که همسرش مدتی پیش درگذشته بود. او به تنهایی در یک ساختمان قدیمی عثمانی که نام همسر درگذشته‌اش، مبروره، بر آن است؛ در محله بی‌اوغلو زندگی می‌کند. روزی گربه محبوب او، منیربیک، به علّت فراموش کردن آگاه در ریختن غذا برای گربه می‌میرد و آگاه پس از این حادثه به پزشک می‌رود تا علل اختلال حافظه خود را بفهمد. در آنجا است که آلزایمر او تشخیص داده می‌شود. آگاه نمی‌تواند این واقعیت را بپذیرد که آلزایمر دارد و دچار افسردگی می‌شود. روزی آگاه در دیدار با دوستش به فواید ضمنی بیماری‌اش پی می‌برد و تصمیمی می‌گیرد که نقطهٔ عطف داستان است.

نِورا الماس (به ترکی استانبولی: Nevra Elmas) مأمور پلیسی جوان و کمال‌گراست که در مرکز پلیس استانبول کار می‌کند. او تنها کارمند زن در دایره جنایی است ولی همکارانش به علّت جنسیت نورا او را قبول نمی‌کنند و آزار می‌دهند. همکاران او باور دارند نورا لیاقت شغلش را ندارد و فقط برای این که اداره کارمند زنی هم داشته باشد استخدام شده‌است.

قاتلی در استانبول ظاهر شده و میان مقتولان، نورا و آگاه، یک نقطهٔ مشترک وجود دارد: کامبورا، محله‌ای سنتی و قدیمی در نزدیکی استانبول.

چرا باید سریال شخصیت را تماشا کرد؟

این سریال ترکی با زیرنویس ترکی استانبولی با دیالوگهای زیبا، بازیگری فوق العاده هالوک بیلگینر در نقش آگاه بی، سریالی است که نه تنها دیدگاه شما را نسبت به سریال های ترکی تغییر میدهد بلکه علاقه شما به یادگیری ترکی استانبولی با فیلم و سریال را هم بیشتر میکند.

یادگیری ترکی استانبولی با فیلم و سریال  به شما کمک میکند تا بتوانید مهارت مترجم همزمان ترکی استانبولی و یا ترجمه همزمان ترکی به فارسی و ترجمه فارسی به ترکی را هم تقویت کنید. داوود عظیمی، مترجم همزمان ترکی استانبولی ، این روش را به شما پیشنهاد میکند.

همچنین در بخش فروشگاه منابع ترکی میتوانید بخش سریالهای ترکی با زیرنویس ترکی را هم ببینید تا با دیگر سریالهای موجود در سایت با زیرنویس ترکی آشنا شوید.

برای خرید زیرنویس ترکی سریالها با من در ارتباط باشید:

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸