زیرنویس ترکی سریال kraliçe -ملکه

سریال ترکی ملکه با زیرنویس ترکی استانبولی

سریال ملکه (Kraliçe)، به کارگردانی جودِت مرجان (Cevdet Mercan)، سریال ترکی ساخت ترکیه است که از کانال د ترکیه (Kanal D) در سال ۲۰۲۳ میلادی پخش شد.

این سریال که در آن بازیگرانی چون بورجو اؤزبرک (Burcu Özberk)، گؤکهان آلکان (Gökhan Aalkan)، سلین شِکِرجی (Selin Şekerci)، اؤزگؤن کارامان (Özgün Karaman) ایفای نقش کرده اند، در ۱۱ قسمت ساخته شده است.

زیرنویس ترکی سریال kraliçe -ملکه

زیرنویس ترکی سریال kraliçe -ملکه

موضوع سریال کرالیچه (ملکه)

این سریال ترکی ۱۱ قسمتی روایتی از زندگی یک بسکتبالیست مشهور به نام «آتِش» است که در کنار همسرش دِنیز زندگی خوبی دارد تا اینکه فیلم و اخبار یک رسوایی بزرگ تیم بسکتبال منتشر میشود و پس از آن زندگی این زوج دچار تلاطم های زیادی میگردد و …

اگر دوست دارید تا یادگیری ترکی استانبولی از طریق فیلم و سریال را ادامه دهید، این سریال یازده قسمتی جذاب با زیرنویس ترکی استانبولی میتواند به شما در این راه کمک کند.

گوکهان آلکان سریال ملکه

گوکهان آلکان سریال ملکه

همچنین یادگیری ترکی استانبولی با فیلم و سریال  به شما کمک میکند تا بتوانید مهارت مترجم همزمان ترکی استانبولی و یا ترجمه همزمان ترکی به فارسی و ترجمه فارسی به ترکی را هم تقویت کنید. داوود عظیمی، مترجم همزمان ترکی استانبولی ، این روش را به شما پیشنهاد میکند.

همچنین در بخش فروشگاه منابع ترکی میتوانید بخش سریالهای ترکی با زیرنویس ترکی را هم ببینید تا با دیگر سریالهای موجود در سایت با زیرنویس ترکی آشنا شوید.

برای خرید زیرنویس ترکی سریالها با من در ارتباط باشید:

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸