زیرنویس ترکی سریال گورستان

زیرنویس ترکی سریال مزارلیک (Mezarlık)

سریال مزارلئک (Mezarlık)، با عنوان فارسی سریال ترکی قبرستان، یک سریال ترکی پلیسی و جنایی است که در حال حاضر از طریق شبکه نتفلیکس در حال پخش میباشد.

محوریت اصلی سریال قبرستان ، مقابله با خشونت علیه زنان درترکیه است و گروهی به مدیریت یک زن کمیسر، بررسی جنایات علیه زنان را در استانبول بر عهده دارد.

اگرچه این سریال کاملا به تقلید از سریالهای هالیوودی ساخته شده و سعی دارد حال و هوایی هالیوودی به بینندگان عرضه کند ولی در این کار بسیار آماتور عمل کرده است و علیرغم کادر بازیگران برجسته و قدیمی اش، سناریوهای نه چندان قوی باعث شده که این سریال در رتبه بندی IMDB، امتیاز ۷.۵ را کسب کند.

بازیگر اصلی این سریال خانم بیرجه آکالای است که در سریالهایی چون عشق سیاه و سفید و پرواز پرنده در کنار ابراهیم چلیککول ایفای نقش کرده بود.

سریال ترکی قبرستان

سریال ترکی قبرستان

این سریال که فصل نخست آن در ۴ قسمت آماده شده است، با عناوینی چون سریال ترکی قبرستان یا سریال ترکی گورستان در سایتها ترجمه شده است.

علاقمندان به یادگیری ترکی استانبولی میتوانند با استفاده از زیرنویس ترکی استانبولی سریال گورستان، یادگیری خود را سرعت ببخشند. یادگیری ترکی با سریال و یا یادگیری ترکی با فیلم یکی از راههای یادگیری ترکی استانبولی با کمترین هزینه و بیشترین سرعت به شمار میرود.

برای خرید زیرنویس ترکی سریالهای ترکی با شماره زیر از طریق واتساپ در ارتباط باشید:

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸