سریال ایشلر گوچلر

سریال ایشلر گوچلر (işler güçler) با زیرنویس ترکی استانبولی

اگر به دنبال یادگیری ترکی استانبولی از طریق فیلم هستید، قطعا سریالهای کمدی شبیه فرندز هالیوودی، را برای یادگیری انتخاب میکنید. در همین راستا، وبسایت آموزش ترکی استانبولی پس از آماده سازی زیرنویس ترکی سریالهایی چون مریم، عشق سیاه و سفید، بودروم ماسالی،در انتظار آفتاب، فی، کداممان عاشق نشدیم، میلات، سلطان محمد فاتح، وطنم تویی، آرکاداشیم حوش گلدین، چکاوک، بش کاردش، دستم را رها نکن و سیب ممنوعه، در نهایت کمدی ترین سریال تاریخ ترکیه یعنی «ایشلر گوچلر» به معنای کار و بار را با زیرنویس ترکی استانبولی آماده کرده است

سریال ترکی با زیرنویس ترکی ایشلر گوچلر

سریال ترکی با زیرنویس ترکی ایشلر گوچلر

 

بازیگران این سریال، سریالهای دیگری چون کاردش پایی(سهم برادری) را هم بازی کرده اند که به طور قطع یکی از موفقترین سریالهای طنز تاریخ تلویزیون ترکیه به شمار میروند. اگر به دنبال یادگیری محاورات روزمره مردم ترکیه، شوخیهای کوچه و خیابانهای استانبول، مکالمات جوانان و یادگیری ترکی با چاشنی خنده هستید، حتما این سریال را با زیرنویس ترکی استانبولی تماشا کنید.

آموزش آنلاین ترکی استانبولی از طریق اسکایپ، آموزش ترکی از طریق فیلم و نیز آموزش ترکی در اینستاگرام هم بخشی دیگر از فعالیتهای موسس این سایت است.

تعداد کل قسمتهای فیلم: ۴۱ قسمت      زیرنویس آماده شده: ۴۱ قسمت

 ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊

برای تهیه زیرنویس ترکی استانبولی سریالهای ترکی تماس بگیرید:

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸