دیکشنری اصطلاحات فوتبال در ترکی استانبولی: ترکی<>انگلیسی

اگر از علاقمندان به فوتبال هستید، میدانید که شبکه های تلویزیونی ترکیه اغلب مسابقات فوتبال دنیا را بصورت زنده پخش میکنند. برای دیدن این مسابقات قطعا دانستن اصطلاحات فوتبال در ترکی استانبولی یکی از ضروریات به شمار میرود.
در این پست دیکشنری اصطلاحات فوتبال در ترکی استانبولی: ترکی<>انگلیسی را بصورت رایگان برای دانلود قرار داده ایم. در این دیکشنری میتوانید معادل انگلیسی اصطلاحات فوتیال در ترکی استانبولی را پیدا کنید. همچنین یکی از نقاط قوت این دیکشنری، داشتن جملات نمونه برای هر عبارت است. برای مثال در مقابل کلمه ای Ek Süre هم معادل انگلیسی و هم توضیح ترکی آن نوشته شده است.
*

نحوه ی دانلود دیکشنری اصطلاحات فوتبال در ترکی استانبولی

برای دانلود دیکشنری اصطلاحات فوتبال در ترکی استانبولی باید وارد لینک زیر شوید و بصورت مستقیم این دیکشنری ترکی استانبولی را دانلود کنید. دیکشنری ترکی فوتبال در ۳۰ صفحه بصورت پی دی اف آماده شده است. حجم این فایل دیکشنری ترکی کمتر از یک مگابابت است.

دوستانی که علاقمند هستند تا این اصطلاحات را در کلاسهای مکالمه ترکی استانبولی یاد بگیریند می توانند با شرکت در کلاسهای آنلاین ترکی استانبولی از طریق اسکایپ، ترکی استانبولی عمومی و تخصصی را همزمان یاد بگیرند.

همچنین قبلا در همین سایت دیکشنری اصطلاحات پزشکی به ترکی استانبولی، دیکشنری کتابهای استانبول، و دیکشنری ترکی به فارسی و دیکشنری فارسی به ترکی هم بصورترایگان در اختیار علاقمندان قرار داده شده بود.

اصطلاحات فوتبال در ترکی

اصطلاحات فوتبال در ترکی

علاقمندان به تحصیل در ترکیه هم میتوانند از خدمات وبسایت آموزش ترکی استانبولی استاد داوود عظیمی برای تحصیل پزشکی در ترکیه، تحصیل دندانپزشکی در ترکیه، تحصیل داروسازی در ترکیه، تحصیل فیزیوتراپی در ترکیه و تحصیل در رشته های مهندسی در ترکیه استفاده کنند.