آموزش آنلاین آیلتس intesol

آموزش آنلاین (مجازی) ترکی استانبولی

باتوجه به شرایط موجود در جهان، آموزش آنلاین یا آموزش مجازی روز به روز اهمیت بیشتری پیدا میکند. درحالیکه خارج شدن از منزل میتواند علاوه بر هدر دادن وقت و انرژی، باعث به خطر افتادن سلامت افراد شود، آموزش آنلاین میتواند این خطرات را از میان بردارد.

در همین راستا، آموزش آنلاین (مجازی) ترکی استانبولی که چند سالی است توسط استاد داوود عظیمی، انجام می شود، این روزها بیشتر از قبل، محبوبیت پیدا کرده است. آموزش ترکی استانبولی از طریق اسکایپ و یا نرم افزارهای آموزش آنلاین، به دیلل سهولت استفاده و نیز تجربه کافی استاد داوود عظیمی در این زمینه، انتخاب مناسبی برای کسانی است که به فکر صرفه جویی در وقت و نیز حفظ سلامت جسمی و روحی خود هستند.

مزایای آموزش آنلاین

چندین مزیت در استفاده از آموزش آنلاین وجود دارد. یکی از بزرگترین مزایا، انعطاف‌پذیریِ آن است. به جای حضور در کلاسی آموزشی در مکانی مشخص و زمانی معین، می‌توانید هر زمانی که خواستید، به برنامه‌ی یادگیری خود وارد شوید.

از مزایای دیگر آن، مقرون به صرفه بودن، برای شما و سازمان‌تان است. وقتی به صورت آنلاین یاد می‌گیرید، هزینه‌ی رفت و آمد روزانه به کلاس را حذف می‌کنید، از هر گونه هزینه‌ی اقامتی که ممکن است متحمل شوید جلوگیری می‌کنید، و زمان دوری از محل کار را هم به حداقل می‌رسانید.

آموزش آنلاین، اغلب، به‌ویژه برای گروه‌های بزرگ، بسیار مقرون به صرفه است. به عنوان مثال، در مقایسه با تعداد افرادی که در دوره‌های مربی‌محور آموزش داده می‌شوند، دوره‌های آنلاین قابلیت آمورش تعداد به نسبت بیشتری را دارند. آموزش آنلاین این امکان را هم به سازمان‌ها می‌دهد که در مقیاس جهانی به گروه‌ها آموزش بدهند.

به دلیل تنوع و ترکیب رسانه‌های مورداستفاده در آموزش آنلاین، این شکل از آموزش می‌تواند تجربه‌ی یادگیری فعالی ایجاد کرده و سبک های یادگیری مختلفی را هم به کار بگیرد. آموزش آنلاین می‌تواند لذت‌بخش و جذاب باشد، به ویژه وقتی با دیگران همکاری می‌کنید. چون شما با سرعت خودتان کار می‌کنید، احتمال بیشتری دارد که آنچه در حال یادگیری‌اش هستید را درک کرده و به خاطر بسپارید.

بر اساس مطالعات وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده، دانش‌آموزانی که در دوره‌های آموزش آنلاین شرکت می‌کنند، عملکرد تقریبا بهتری نسبت به کسانی دارند که در محیط کلاس سنتی آموزش می‌بینند. کسانی که در دوره‌های تلفیقی شرکت می‌کنند هم عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارند.

شرایط کلاس آنلاین ترکی استانبولی استاد داوود عظیمی

کلاس خصوصی ترکی استانبولی: کلاس بصورت خصوصی و فقط برای یک نفر برگزار می‌شود و به همین دلیل استاد و شاگرد می‌توانند تمامی وقت جلسه یعنی یک ساعت و نیم را به صورت کامل به مکالمه و آموزش اختصاص دهند.

کلاس گروهی آنلاین: در صورت درخواست دوستان می‌توان این کلاسها را به صورت چندنفره هم برگزار کرد. قبل از آغاز کلاس‌ها، یک جلسه مشاوره رایگان از طریق تصویری برگزار می‌شود تا میزان تسلط زبان‌آموز به ترکی استانبولی مشخص شود و پس از آن، دوره آموزشی آغاز می‌شود.

اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید، در هرجای جهان باشید می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. این کلاس‌ها به صورت آنلاین  برگزار خواهد شد.

برای آگاهی از شرایط، زمان، هزینه و متدهای آموزشی با شماره ۰۹۱۲۸۸۹۶۰۲۷: داود عظیمی؛ تماس بگیرید. همچنین در تلگرام یا واتساپ می‌توانید سوالاتتان را به شماره ۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸ ارسال کنید.