مراکز خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول

خرید لباس مجلسی زنانه می‌تواند یکی از آن خریدهای سخت و البته پرهیجان باشد. لباس عروس که داستانی جدا از همه لباس مجلسی‌های جهان دارد. همه دختران دوست دارند که در این روز خاص زیباترین لباس ممکنه را به تن کنند و خاص‌ترین عروس جهان باشند. خوشبختانه همان‌طور که می‌دانید ترکیه درزمینه لباس یکی از بهترین‌های جهان است. مخصوصا شهر بزرگی مانند استانبول به‌هیچ‌عنوان در این زمینه چیزی از بهترین شهرهای جهان کم ندارد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مناطق برای خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول را به شما معرفی کنیم.

باکر کوی، بهشت خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول

مراکز خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول

باکر کوی یکی از بهترین مناطق استانبول برای خرید لباس مجلسی زنانه و لباس شب است. تقریبا شما با هر میزان پولی که دارید و هر مقداری که دوست دارید هزینه کنید، می‌توانید بهترین لباس‌های ممکنه را از آن خود کنید و در مهمانی موردنظر پوشیده و بدرخشید. این محل را حتی بهشت لباس مجلسی زنانه در استانبول نیز می‌نامند.

در این محله انواع بازارها، پاساژها و بوتیک‌ها را می‌توانید پیدا کنید. تقریبا برای هر نوع مهمانی لباسی مناسب در این منطقه وجود دارد. شما می‌توانید برای خرید لباس به بازار زیرزمینی yeralti çarşi نیز سری بزنید و از بیش از ۱۰۰ مغازه در این پاساژ دیدن کنید. این بازار یکی از قدیمی‌ترین بازارهای خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول است و جدا از این مورد، انوع لباس‌های دیگر به سادگی در آن یافت می‌شود.

نیشان تاشی

مراکز خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول

به طور کلی عثمان بی و به طور خاص، «نیشان تاشی»، یکی از لوکس‌ترین بازارهای خرید لباس مجلسی در استانبول است. این محله از قدیم در میان بانوان استانبول به عنوان محله‌ای برای شیک پوشان و افراد پولدار شناخته شده است. قیمت‌ها در این محله به هیچ عنوان ارزان نیست ولی در عوض شما خیالتان از بابت کیفیت راحت خواهد بود.

از طرفی دیگر این اجناس از خاص‌ترین ها هستند و خاطر جمع هستید که کسی در هیچ مهمانی لباسی مانند شما نخواهد پوشید. شما می‌توانید در خیابان‌های روملی، تشویکیه، عبدی اپیکچی و والی کوتاعی به دنبال خرید این لباس‌ها بروید. برای رسیدن به این محله تنها کافی است که یک ایستگاه مترو یا اتوبوس را بیشتر در از میدان تکسیم در وسیله نقلیه بمانید.

فاتیح؛ بهترین محل برای خرید لباس عروسی در استانبول

مراکز خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول

محله فاتیح را بیشتر به عروس خانم‌ها توصیه می‌کنند. در حقیقت فاتیح اصلی‌ترین مرکز خرید لباس عروس در استانبول است. مخصوصا شما می‌توانید در خیابان فوزی پاشا خانه‌های مد و بوتیک‌های زیادی را پیدا کنید که اجناسشان نه از زیبایی چیزی کم دارند و نه از کیفیت. هرچند که قیمت‌ها در این منطقه بالاست و شما نمی توانید مانند باکرکوی ارزان خرید کنید ولی اگر بحث خرید عروسی باشد، هر قیمتی می‌تواند برای این شب خاص مقرون‌به‌صرفه باشد.

اگر به دنبال لباس عروس نیستید و تنها به دنبال لباس مجلسی می‌گردید باز هم فاتیح راهگشای شماست. در این محله برای تمامی سنین، چه مرد و چه زن، چه لباس و چه کیف و کفش، لباس مجلسی مناسب پیدا می‌شود. دسترسی به این محله نیز بسیار ساده خواهد بود و شما به هیچ مشکلی برنخواهید خورد. بنابراین برای خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول از محله فاتیح غافل نشوید.

خیابان بغداد

مراکز خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول

این خیابان به درازای ۱۴ کیلومتر یکی از خیابان‌های شیک و البته توریستی استانبول است. در این خیابان شما می‌توانید پاساژها و بوتیک‌های خاصی برای لباس شب پیدا کنید. البته قیمت‌ها در این محله از سایر محله‌هایی که در پیش معرفی کردیم کمی بالاتر است اما همچنان از خیابان بغداد نیز برای خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول غافل نشوید.

مرتر

این محله بیشتر به فروش اجناس عمده مشهور است ولی اگر قصد خرید تکی هم دارید می‌توانید به اینجا سری بزنید. مرتر بیشتر محلی برای تولیدی‌هاست. نتیجتا کمتر می‌توانید اجناس خاص و باکیفیت و لوکس را پیدا کنید. ولی اگر قصد خرید عمده دارید به جرات می‌توان گفت مرتر یکی از بهترین محله‌ها برای این منظور است.

کادیکوی

کادیکوی معروف‌ترین منطقه بخش آسیایی استانبول است. به‌سادگی شما می‌توانید علاوه بر اتوبوس و دلموش، با کشتی نیز خودتان را به این محله برسانید. تعداد زیادی از فروشگاه‌های این محله به فروش لباس مجلسی مشغولند. هرچند اگر کادیکوی دور از شماست نگران نباشید. می‌توانید بیشتر آن‌ها را در دیگر محله‌های ترکیه پیدا کنید. ولی به عبارتی می‌توان گفت کادیکوی یک محله متعادل و متناسب برای خرید است. قیمت ها در این محله متوسط و کیفیت و خاص بودن خرید شما نیز به همان نسبت متوسط خواهد بود.