متد آموزش ترکی استانبولی متروپل

بی شک تمامی کسانی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند، با نام موسسه متروپل ترکیه آشنا هستند. این موسسه قدیمی در زمینه آموزش یوس و کنکور ورودی دانشگاههای ترکیه فعالیت میکند و کتابهای یوس متروپل از قوی ترین کتب آموزش یوس در ترکیه می باشد. اما علاوه بر انتشار کتب آموزشی یوس، موسسه متروپل در زمینه تومر هم فعالیت دارد و متد آموزش ترکی استانبولی متروپل یکی از بهترین کتابها  با عنوان ترکی Yabancılar İçin Türkçe Öğretim Seti  در زمینه آموزش ترکی استانبولی است.

کتابهای آموزش یوس موسسه متروپل برای آمادگی آزمون یوس ۲۰۲۱ را میتوانید از وبسایت این موسسه هم خریداری کنید. همچنین تاریخ آزمون یوس ۲۰۲۱ در وبسایت آموزش ترکی استانبولی استاد داوود عظیمی هم قرار داده می شود.

کتابهای ترکی متروپل

کتابهای ترکی متروپل pdf

معرفی متد آموزش ترکی استانبولی متروپل

موسسه متروپل کتابهای آموزش ترکی استانبولی خود را در در دو مرحله منتشر کرده است: کتابهای آموزش ترکی قدیمی در سه جلد و کتابهای اموزشی جدید که علاوه بر کتاب درس شامل کتابهای شنیدار و تمرین هم می باشد. اما به جرات میتوان گفت کتابهای قدیمی با اینکه در بخش شنیداری ترکی ضعف دارند اما از نظر آموزش گرامر و متون مکالمه ترکی استانبولی از کتب جدید ترکی قویتر و بهترند.

*

کدام متد ترکی بری من مناسب تر است؟

این سوالی است که اغلب علاقمندان به یادگیری ترکی استانبولی می پرسند. متدهای هیتیت، استانبول، یدی اقلیم(یدی ایکلیم)، ترکی در سفر، آنادولو و …که میتوانید از بخش فروشگاه سایت نسخه پی دی اف همه این متدها را خریداری کنید، از کتابهای آموزش ترکی هستند اما در حال حاضر متد ترکی استانبول محبوبتر است.

همه این متدها در بخش متن و آموزش گرامر از کتابهای ترکی استانبولی متروپل ضعیف تر هستند. برای همین اگر بخش شنیداری را نادیده بگیریم متد ترکی استانبولی متروپل در زمینه آموزش گرامر ترکی، متن خوانی ترکی و تسلط بر مکالمات روزمره ترکی از بقیه متدهای ترکی استانبولی بهتر است.

این متد آموزش ترکی استانبولی در سه جلد نگاشته شده است و شامل گرامر ترکی استانبولی، متنهای ترکی استانبولی، مکالمه ترکی استانبولی و تمرین ترکی استانبولی است.

*

آیا امکان یادگیری آنلاین ترکی استانبولی با کتابهای ترکی متروپل وجود دارد؟

بله! علاقمندان به یادگیری آنلاین ترکی استانبولی در کنار متد آموزشی هیتیت یا استانبول میتوانند از تمرینات گرامری و متون ترکی این متد هم استفاده کنند. آموزش آنلاین ترکی استانبولی از اسکایپ برای اولین بار در ایران توسط استاد داوود عظیمی بنیان نهاده شد و در حال حاضر این کلاسهای ترکی استانبولی بصورت گروهی و خصوصی در پلتفرم اسکایپ در حال برگزاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کلاسهای آنلاین ترکی و یا کلاسهای مجازی ترکی استانبولی با استاد داوود عظیمی تماس بگیرید.

قیمت نسخه پی دی اف هر جلد متد اموزش ترکی استانبولی موسسه متروپل (Metropol Yabancılar İçin Türkçe Öğretim Seti PDF ) فقط ۶۰ هزار تومان است. برای خرید به شماره زیر در واتساپ پیام ارسال کنید:

***

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸

داوود عظیمی