فی(Fi) با زیرنویس ترکی استانبولی

سریال فی، الهام گرفته از کتاب «فی، چی، پی» اثر «آزرا کوهن» است که داستان یک استاد دانشگاه و برنامه ساز تلویزیونی به نام «جان مانای» را به تصویر می کشد. این سریال در دو فصل و ۲۲ قسمت ساخته شده است.

این سریال در سال ۲۰۱۷ ساخته شد و با شروع پخش،رکورد بیینده را شکست. این سریال اگرچه بصورت اینترنتی پخش میشد و شبکه های تلویزیونی در ابتدا حاضر به پخش آن نشدند ولی بعدا یکی ازشبکه های تلویزیونی ترکیه سریال را با سانسور فراوان پخش کرد.

بی شک یکی از بهترین روشهای یادگیری زبانهای خارجی تماشای فیلم به زبان اصلی است. اگر در کنار فیلم زبان اصلی ترک استانبولی، برای یادگیری زبان ترکی استانبولی بتوان زیرنویس ترکی فیلم را هم مشاهده کرد قطعا طی مدتی کوتاهی سطح یادگیری چندین برابر بیشتر می شود. در همین راستا، استاد داوود عظیمی، مدرس نیتیو ترکی استانبولی، سریالهای ترکی محبوب را با زیرنویس ترکی استانبولی برای علاقمندان به آموزش زبان ترکی استانبولی آماده میکند.

سریال فی با زیرنویس ترکی استانبولی

سریال فی با زیرنویس ترکی استانبولی

زیرنویس ترکی استانبولی سریال فی

زیرنویس فارسی این سریال در اینترنت موجود است ولی کسانی که دوست دارند هم سریال ببینند و هم ترکی استانبولی یاد بگیرند و یا سطح زبان ترکی خود را تقویت کنند قطعا زیرنویس ترکی استانبولی را ترجیح میدهند. در حال حاضر زیرنویس ترکی استانبولی سریال فی بصورت کامل آماده شده است و علاقمندا ن می توانند آن را تهیه کنند.

برای خرید زیرنویس ترکی استانبولی سریال فی با این شماره ها در تماس باشید:

۰۹۱۲۸۸۹۶۰۲۷

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸