سریال سیب ممنوعه با زیرنویس ترکی

سریال ترکی سیب ممنوعه با زیرنویس ترکی استانبولی

سریال سیب ممنوعه یکی از سریالهای پرطرفدار ساخت ترکیه است که در شبکه تلویزیونی FOX TV پخش میشود. این سریال ترکی به لحاظ استفاده از زبان محاوره امروزی و استفاده از اصطلاحات رایج برای یادگیری ترکی استانبولی بسیار مفید است.

سریال ترکی با زیرنویس ترکی استانبولی بهترین روش برای یادگیری زبان ترکی استانبولی است و پیش از این سریالهای دیگری چون عشق سیاه و سفید، مریم، بودروم ماسالی، دستم را رها نکن و ..هم توسط استاد داوود عظیمی، با زیرنویس ترکی در سایت ارائه شده بود.

داستان سریال سیب ممنوعه

زینب و ییلدیز (ستاره) دو خواهری هستن که خیلی به هم وابسته ان ولی آرزوهاشون کاملا متفاوته.. زندگی ییلدیز بعد از آشنایی با شاهزاده ی اشراف،اندر آرگون تغییر میکنه..اندر برای رهایی از شوهرش،هالیت آرگون، ییلدیز رو به کار میگیره.. وقتی این اتفاقا در زندگی ییلدیز میفته شرکتی که زینب در آن کار میکنه از طرف علیهان تاش دمیر خریداری میشه..علیهان یه کارمند خشن،پررو و ثروتمندی هست..تضادهای زینب و علیهان در مدت کوتاهی به جذابیت تبدیل میشه..و چیزی که زینب نمیدونه اینه که علیهان شریک و برادر زن دوم هالیت هست..

سریال ترکی سیب ممنوعه

سریال ترکی سیب ممنوعه

بازیگران سریال عشق ممنوعه

نحوه خرید زیرنویس ترکی استانبولی سریال سیب ممنوعه

هر قسمت از سریالهای ترکی با زیرنویس ترکی استانبولی ۸۵۰۰ تومان است؛ اگر فقط خواستار خرید زیرنویس باشید و فیلم را از سایتها دانلود کنید، قیمت هر قسمت زیرنویس ۶۵۰۰ تومان می باشد.

داوود عظیمی

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸-۰۹۱۲۸۸۹۶۰۲۷