hepsiburada

سایت دیجی ­کالا در ترکیه: هپسی بورادا..Hepsiburada

اگر در ترکیه زندگی میکنید و به دنبال سایتی برای خرید آنلاین مشابه دیجی­ کالا در ایران هستید، میتوانید از سایت www.hepsiburada.com استفاده کنید. این سایت پاسخگوی همه ­ی نیازهای شما در زمینه ­ی تکنولوژی، لباس ترک، لوازم آرایش ترک و خارجی و …خواهد بود.

این سایت در بازه ­های زمانی مختلف، تخفیفات خوبی هم به مشتریانش ارائه می­ دهد. سایت هپسی بورادا در ماه پذیرای بیش از صد میلیون بازدیدکننده است که می­توانند همه­ ی نیازهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

این وبسایت فروش آنلاین ترکیه همچنین دارای اپلیکیشن موبایل هم میباشد و با نصب آن میتوانید از طریق موبایل هم سفارشات آنلاین خودتان را ثبت کنید.

در سایت رسمی این فروشگاه آنلاین ترکیه عنوان شده است که بیش از ۲۷ میلیون محصول بصورت آنلاین بفروش می رسد. روی اپلیکیشن این فروشگاه آنلاین ترکیه امکان جستجوی صوتی هم وجود دارد و کافیست اسم محصول موردنظر را بگویید.

نکته­ی مهم: زبان ­آموزان ترکی استانبولی می­ توانند از این سایت برای یادگیری کلمات در زمینه­ های مختلف استفاده کنند. برای مثال کسانی که به دنبال اسم لوازم الکترونیک در ترکی استانبولی هستند میتوانند به بخش الکترونیک مراجعه کنند و اسامی لوازم همراه با تصویر آن محصول را مشاهده کنند.