دانلود کتاب kendine hoş geldin

دانلود کتاب kendine hoş geldin به زبان ترکی استانبولی به خواننده کمک میکند که هم زبان ترکی استانبولی یاد بگیرد و هم در زمینه ی فرهنگ و روابط اجتماعی در ترکیه از دید یک جوان اهل ترکیه اطلاعات مناسبی کسب کند.

در کتاب به خودت خوش آمدی، نویسنده با روایت تجربیاتش از روابط خانوادگی و اجتماعی و عاشقانه، در نهایت به این نکته تاکید میکند که بهترین راه برای احساس شادمانی کردن، بازگشت به خودِ خویشتن است.

کتاب kendine hoş geldin اثر «میراچ چاعری آکتاش»(Miraç Çağrı Aktaş) که به فارسی «به خودت خوش آمدی» ترجمه میشود، روایتگر تجارب شخصی نویسنده از روابط اجتماعی، روابط دوستی و عاشقانه است.

پرفروشترین کتابهای ترکی استانبولی

میراچ در این کتاب که  یکی از پرفروشترین کتابهای ترکی در سال ۲۰۱۹ بود، توانست توجه علاقمندان به کتابهای انگیزشی را جلب کند. در این کتاب از نویسندگان مختلف و حتی از بزرگان دینی ، جملاتی اقتباس شده و نویسنده در همین زمینه به توصیف تجربیاتش پرداخته است.

کتاب Kendine Hoş Gelsin توسط انتشارات olimpos ترکیه در ۱۶۰ صفحه چاپ و روانه بازار شده است و نسخه چاپی آن در ایران به قیمت ۱۶۰هزار تومن به فروش میرسد.

ولی دوستداران ترکی استانبولی و علاقمندان به یادگیری ترکی استانبولی میتوانند پی دی اف این کتاب را بصورت رایگان از وبسایت آموزش ترکی استانبولی استاد داوود عظیمی دانلود کنند.