دانلود کتاب آموزش ترکی استانبولی دانشگاه قاضی آنکارا

کتابهای آموزش ترکی استانبولی دانشگاه قاضی آنکارا در پنج جلد منتشر شده است. این کتابهای شامل سطح مبتدی ترکی استانبولی تا سطح پیشرفته ترکی استانبولی هستند و از نظر آموزشی، کتابهای بسیار خوبی به شمار میروند.

برای دانلود کتابهای آموزش ترکی استانبولی دانشگاه قاضی آنکارا که امروز جلد نخست آن یعنی A1 Temel Düzey بصورت رایگان در اختیار شماست، میتوانید در انتهای این پست، بخش دانلود را مشاهده فرمایید. همچنین در این مطلب میتواند با دانشگاه قاضی آنکارا هم آشنا شوید.

معرفی دانشگاه قاضی آنکارا در ترکیه (Gazi University)

دانشگاه قاضی (Gazi University) که یک دانشگاه دولتی است در شهر آنکارا ترکیه قرار دارد. از دانشگاه قاضی آنکارا می توان به عنوان یکی از اولین دانشگاه های ترکیه نام برد که به عنوان یک مرکز علمی و آموزشی تاسیس شده است.

دانشگاه قاضی آنکارا در ابتدا موسسه تربیت معلم بود که در سال ۱۹۲۶ تاسیس شد. بعد از پیشرفت های این موسسه در سال ۱۹۸۲، با آکادمی های مهندسی و کشاورزی بولو، مهندسی و کشاورزی ایالتی آنکارا، اقتصاد و بازرگانی، کالج فنی آنکارا، کالج فنی دختران ادغام شد و به یک دانشگاه معتبر و دولتی در شهر آنکارا تبدیل شد.

دانشگاه قاضی

وجه تسمیه دانشگاه قاضی

امروزه دانشگاه قاضی همچنان ادعا می کند که یکی از بهترین موسسات آموزشی است که نام آن را از قاضی مصطفی کمال آتاتورک می گیرد. قاضی در ترکی استانبولی به کسی گفته می شود که به جنگ رفته و پیروز برگشته باشد. معادل فارسی آن «رزمنده» است. دانشگاه قاضی شامل ۲۱ دانشکده، ۴ مدرسه، ۱۱ مدرسه عالی فنی و حرفه ای، ۵۲ مرکز تحقیقاتی و ۷ موسسه فارغ التحصیل است.
دانشگاه قاضی با تعداد کارکنان آموزشی ۲۹۱۷، دانشگاهی است که به لحاظ تعداد کارکنان آموزشی به استانداردهای جهانی دست یافته است. دانشگاه قاضی که نقش مهمی در توسعه ترکیه با پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی ایفا کرده است، موفقیت خود را در آموزش و پرورش در سطح ملی و بین المللی ثابت کرده است.

دانشگاه قاضی آنکارا

مرکز تومر دانشگاه قاضی ….Gazi Üniversitesi TÖMER

مرکز تومر دانشگاه قاضی آنکارا برگزارکننده کلاسهای ترکی استانبولی و نیز مرکز برگزاری آزمون تومر دانشگاه قاضی است. آزمون تومر دانشگاه قاضی با هزینه ۳۵۰ لیر برگزار میشود. این آزمون هر روز هفته راس ساعت ۹ برگزار میشود. در حال حاضر موسسه طباعلم تبریز با تومر دانشگاه قاضی همکاری دارد.

شرط پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه قاضی آنکارا

دانشجویانی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند، میتوانند این دانشگاه باکیفیت را بعنوان یکی از مقاصد تحصیلی خود در ترکیه انتخاب کنند. این دانشگاه با آزمون اس ای تی (سات)«SAT» دانشجو میپذیرد و نتایج آزمون یوس را قبول ندارد.

کتابهای تومر دانشگاه قاضی آنکارا

همانطور که در ابتدای مطلب عنوان شد کتابهای تومر دانشگاه قاضی آنکارا در پنج جلد منتشر شده است. همچنین علاوه بر کتابهای آموزش ترکی استانبولی، دانشگاه قاضی کتاب گرامر ترکی بسیار خوبی دارد که میتوانید از این لینک اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنید.

در این مطلب، جلد اول کتابهای تومر قاضی بصورت رایگان برای دانلود در اختیار دوستان قرار داده میشود و اگر علاقمند به تهیه دیگر کتابهای تومر قاضی هستید، میتواند برای خرید به فروشگاه ترکی استانبولی سایت مراجعه کنید.