دانلود دیکشنری ترکی استانبولی به فارسی

دانلود دیکشنری ترکی استانبولی به فارسی و فارسی به ترکی

دیکشنری ترکی استانبولی محمت کانار در میان دیگر دیکشنری های ترکی استانبولی بهترین دیکشنری برای یادگیری زبان ترکی استانبولی به شمار میرود. اگرچه این دیکشنری ترکی استانبولی هم دارای نواقص زیادی است ولی آقای محمت کانار به عنوان یکی از اساتید برجسته زبان فارسی در دانشگاه آنکارا، سالهاست که برای تهیه دیکشنری ترکی استانبولی زحمت می کشد.

دیکشنری ترکی استانبولی محمت کانار:

۱. دیکشنری ترکی استانبولی به فارسی محمت کانار

۲. دیکشنری فارسی به ترکی استانبولی محمت کانار


محمت کانار دو دیکشنری ترکی استانبولی به فارسی و دیکشنری فارسی به ترکی استانبولی به رشته تحریر درآورده است. نسخه ی پی دی اف دیکشنری ترکی استانبولی محمت کانار در این پست به صورت رایگان در اختیار علاقمندان به یادگیری زبان ترکی استانبولی قرار میگیرد. همانطور که قبلا اشاره شد این دیکشنری زبان ترکی استانبولی هم دارای نواقص زیادی می باشد.

فرهنگ ترکی استانبولی به فارسی محمت کانار، ۵۳۰ صفحه است و فرهنگ جامع فارسی به ترکی استانبولی ۷۱۴ صفحه است. پیش از این دیکشنری ترکی استانبولی به فارسی ابراهیم اولغون در وبسایت آموزش زبان ترکی استانبولی برای دانلود قرار داده شده بود که از این لینک قابل دانلود است.

دیکشنری ترکی استانبولی برای اندروید و نیز دیکشنری ترکی استانبولی تصویری هم در بخش دانلود وبسایت آموزش زبان ترکی استانبولی استاد داوود عظیمی قرار داده شده است و علاقمندان به یادگیری زبان ترکی استانبولی و یا شرکت در آزمون تومر و TYS میتوانند از این بخش منابع موردنیاز خود را نیز دانلود کنند.

نمونه سوالات تومر برای شرکت در آزمون تومر دانشگاه آنکارا و نیز نمونه سوالات آزمون TYS مرکز یونس امره هم در وب سایت قرار دارد و دوستان میتوانند علاوه بر استفاده از دیکشنری ترکی استانبولی، از این نمونه سوالات ترکی هم استفاده کنند.