خرید ملک در ترکیه

گروه مهندسان ساختمانی و املاک سهند

گروه مهندسان ساختمانی و املاک سهند برپایه شرکت ایستابتن سهند (تاسیس سال ۱۳۸۴ و شماره ثبت۲۴۹۲۰۲ ) فعالیت رسمی خود را در زمینه عمران و املاک آغاز نمود .
این مجموعه در کنار کارهای عمرانی در ایران با رزومه ای درخشان ، حدود یک دهه است که با کشور ترکیه در ارتباط بوده و در زمینه های تجاری و عمرانی ( همکاری با شرکتهای بزرگ انبوه سازی مانند شرکت بیات اینشا آت ) و همکاری با شرکت های ساخت و فروش املاک فعالیت داشته است .
این مجموعه با توجه به فعالیت های مثبت و نشان دادن قابلیت های خود موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از سه شرکت معتبر ترکیه ای ( شرکت آرتیفکس استانبول و شرکت لیبرال سان آلانیا و شرکت تولرانس آنتالیا ) و نمایندگی شرکت نویانلار در قبرس شمالی شده و در حال حاضر به عنوان نماینده رسمی و قانونی شرکت های مذکور ، در ایران در حال فعالیت میباشد . زمینه فعالیت این شرکت ها ساخت مهندسی و فروش املاک و سرمایه گذاری در آن کشورها است .

تمام تلاش این گروه جلب رضایت مشتری و به تبع آن همکاری های مستمر و آتی می باشد .

آیا میدانید : باخرید ملک یا ثبت شرکت در ترکیه و اخذ اقامت میتوانید از کلیه حقوق شهروندی ترکیه از جمله سفر به ۹۶ کشور بدون نیاز به ویزا بهره مند شوید .
در تمام مراحل از مشاوره تا اتمام کلیه پروسه های خرید و اخذ سند و اقامت و حتی مشاوره های تحصیلی و تجاری مشتریان محترم ، ما همراه ایشان خواهیم بود ، سالانه هزاران نفر از شهروندان خارجی برای خرید ملک به ترکیه می آیند.

استانداردها و کیفیت برتر در تمامی مراحل خرید املاک و مستغلات یکی از وجوه ضروری جهت انتخاب یک شرکت قابل اعتماد می باشد . به این دلیل شرکت های گروه سهند اهمیت ویژه ای برای انتخاب کارمندان نخبه و حرفه ای قائل است.  چون در واقع افرادی که زمان و پول خود را ارزشمند می دانند و حقیقتا بهترین ها را برای خود و خانواده خود خواهان هستند به شرکت ما می آیند.

همکاری ما با مشتریان در رابطه با خرید ملک در ترکیه، آماده سازی اسناد، کمک به آنها برای نقل مکان ، فراهم نمودن شرایط جهت اقامت دائم و تطبیق ایشان با زندگی جدید به بهترین نحو ، ادامه دارد .

* شما با خرید ملک در ترکیه یا قبرس شمالی می توانید سند رسمی و بنام دریافت کنید و با استفاده از سند قطعی میتوانید برای دریافت اقامت اقدام نمائید .

لازم به ذکر است :
گروه مهندسان ساختمانی و املاک سهند تنها مجموعه ثبت شده و دارای دفتر با آدرس ثابت در تهران و رزومه درخشان طی ۱۰ سال فعالیت در زمینه عمران و املاک و ارائه خدمات مختلف در کشور ترکیه می باشد .

این شرکت با همکاری آقای داوود عظیمی از مدرسان به نام ترکی استانبولی در تهران و مسئول اعزام دانشجویان ایرانی به دانشگاههای ترکیه، خریدی مطمئن را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پروژه های ما در نقاط مختلف استانبول و آنتالیا واقع شده و برای هر سلیقه ای، موارد متعددی به عنوان جایگزین معرفی خواهد شد. کارشناسان ما همراه با شما برای بازدید از پروژه، در کنارتان خواهند بود و همه امور اداری و موارد مربوط به اسناد مالکیت در حضور مترجمان رسمی صورت خواهد گرفت.

۰۹۱۲۸۸۹۶۰۲۷