تمدید اقامت توریستی از طریق دوره تومر (دوره زبان ترکی)

پس از تصویب قانون جدید اقامت اتباع بیگانه در ترکیه که بر مبنای آن، اقامت از طریق اجاره ی ملک و آپارتمان در شهرهای ترکیه فقط برای یک سال اعتبار دارد، اتباع ایرانی مقیم ترکیه بخصوص ایرانیان استانبول و آنکارا و ازمیر، برای تمدید اقامت خود با چالش جدیدی مواجه شدند.

سوالات تومر

دوره تومر در ترکیه

قانون جدید اقامت توریستی ترکیه در سال ۲۰۲۰

بر اساس قانون جدید، فقط افرادی میتوانند بیش از یکسال در ترکیه اقامت توریستی بگیرند که یا ملک و آپارتمان در ترکیه خریداری کنند و یا دانشجو باشند و یا اینکه ویزای کار داشته باشند. حال سوال  این است که افراد مقیم ترکیه که فقط تاکنون با اقامت توریستی یکساله یعنی اقامت موقت توریستی با اجاره ی منزل در این کشور سکونت داشتند برای ادامه ی این روند چه کارهایی میتوانند انجام دهند.

یکی از روشهای مطمئن برای تمدید اقامت توریستی، ثبتنام در کلاسهای آموزش زبان ترکی است که اغلب خارجیها با اسم دوره تومر می شناسند. البته تومر تنها دوره ی اموزش زبان ترکی در ترکیه نیست و مراکز خصوصی و دانشگاهی این کشور دوره های نختلفی برگزار میکنند. امروز قصد داریم تا شما را با دوره آموز زبان ترکی استانبولی دانشگاه استانبول با عنوان «دیلمر» آشنا کنیم که از دوره های تومر دانشگاه آنکارا به صرفه تر است و با این دوره هم میتواند هم اقامت توریستی یکساله خود را تمدید کنید هم به نحو احسن ترکی استانبولی یاد بگیرید.

سوالات تومر دانشگاه استانبول

دوره ترکی استانبولی دانشگاه استانبول

دوره ترکی دانشگاه استانبول یا همان دیلمر یکساله است. قیمت اصلی این دوره در سایت دانشگاه برای یکسال ۱۲۰۰ یورو عنوان شده است. البته نگران نباشید! اگر از طریق وبسایت آموزش ترکی استانبولی استاد داوود عظیمی، برای این دوره اقدام کنید این دوره تا حدود ۹۵۰ یورو برای شما تخفیف خواهد داشت.

در پست مربوط به سوالات نهایی دوره ترکی استانبولی دانشگاه استانبول و نیز بخش فروشگاه منابع ترکی استانبولی؛ میتوانید برای خرید چند دوره ی آزمون ترکی دانشگاه استانبول و دانشگاه آنکارا (تومر آنکارا) اقدام کنید. همچنین برای اطلاع از شرایط ثبتنام دوره میتواند از طریق واتساپ با استاد عظیمی در ارتباط باشید.

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸

۰۹۱۲۸۸۹۶۰۲۷