تعیین سطح ترکی استانبولی

اغلب کسانی که قصد یادگیری زبان ترکی استانبولی را دارند و قبلا این زبان را از تلویزیون و سریالهای ترکی و یا کلاسهای زبان ترکی آموخته اند، با مشکلی به نام تعیین سطح ترکی استانبولی مواجهند. این افراد برای اینکه بدانند از چه سطحی باید زبان ترکی استانبولی خود را ادامه دهند و یا چه کلاسی مناسب آنهاست، باید با مراجعه به آموزشگاههای زبان ترکی، در آزمون تعیین سطح که متاسفانه اغلب مواقع به دلیل سیاستهای سودجویانه مراکز آموزش ترکی درست صورت نمیگیرد، شرکت کنند.

آزمون تعیین سطح ترکی استانبولی

آزمون تعیین سطح ترکی استانبولی

روش درست تعیین سطح ترکی استانبولی چیست؟

موسسه فرهنگی یونس امره که در اغلب نقاط جهان مرکز آموزش ترکی استانبولی افتتاح کرده است، برای حل این مشکل سوالاتی طراحی کرده است و کسانی که قصد دارند میزان آشنایی خود با ترکی را بسنجند با پاسخ دادن به این سوالات ترکی میتوانند به هدفشان برسند.

سوالات تعیین سطح ترکی استانبولی مرکز یونس امره از ۶۰ سوال تشکیل شده است که در بخشهای A1,A2,B1,B2,C1 سطحبندی شده اند و با توجه به پاسخ های درست و غلط زبان آموز ترکی، سطح ترکی استانبولی وی تشخیص داده می شود. سوالات گرامر و درک مطلب این آزمون در ۱۵ صفجه تدوین شده است و بخش انشای ترکی هم جدا از این سوالات انتخاب شده است.

انواع مختلفی از آزمون تعیین سطح زبان ترکی استانبولی را می‌توان یافت، ولی نمی‌توان تمامی این آزمون ‌ها را استاندارد و در قالب آزمونی متناسب دانست. آزمون تعیین سطح زبان ترکی استانبولی یونس امره مطابق استانداردهای دانشگاه‌های کشور ترکیه طراحی شده است و نتیجه‌ای دقیق و واقعی از توانایی و دانش زبان را در اختیار داوطلب خواهد گذاشت.

در این آزمون دایره لغات و نکات دستوری در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند که پاسخ‌گویی به هر یک از این بخش‌ها زوایای متفاوتی از توان زبانی داوطلب را روشن می‌سازد.

این آزمون با بهره‌‌گیری از شیوه‌های نوین امتحانی و به کارگیری جدیدترین نظریه‌ها و تئوری‌های آزمون‌سازی، میزان تسلط شما بر دستور زبان ترکی استانبولی و نحوه کاربرد صحیح آن در جملات و عبارات گوناگون را نیز بررسی می‌کند.

در پایان آزمون تعیین سطح زبان ترکی استانبولی، زبان‌آموز طبق امتیاز کسب‌شده در سطح مناسب قرار می‌گیرد و می‌تواند به صورت آگاهانه به شروع یا ادامه روند یادگیری زبان ترکی ‌بپردازد.

*

نحوه تهیه سوالات تعیین سطح ترکی استانبولی

سوالات تعیین سطح ترکی استانبولی همراه با پاسخنامه کلیدی آن، با قیمت ۱۵۰هزار تومان بصورت پی دی اف برای فروش در سایت آموزش ترکی استانبولی استاد داوود عظیمی قرار داده شده است تا شما بدون نیاز به حضور در آموزشگاههای زبان و اتلاف وقت، بتوانید سطح ترکی خودتان را بسنجید و باتوجه به نتیجه آزمون ترکی، کلاس مناسب خودتان را انتخاب کنید.

برای خرید این پکیج میتوانید با شماره های زیر از طریق واتساپ در ارتباط باشید:

۰۰۹۸-۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸

۰۰۹۸-۹۱۲۸۸۹۶۰۲۷