تحصیل فیزیوتراپی در ترکیه1

تحصیل فیزیوتراپی بدون آزمون در استانبول

تحصیل فیزیوتراپی بدون آزمون در استانبول

قابل توجه علاقمندان به تحصیل فیزیوتراپی در شهر زیبای استانبول

اگر علاقمند به تحصیل در ترکیه در رشته های فیزیوتراپی و پرستاری بدون آزمون یوس و یا اس ای تی هستید، ما میتوانیم این کار را برای شما انجام دهیم. دانشگاههای دولتی ترکیه هر ساله با آزمون یوس و یا اس ای تی دانشجو میپذیرند ولی تعداد پذیرشها کم است و یا اینکه برخی دوستان میخواهند بدون آزمون وارد دانشگاه شوند که در اینصورت باید وارد دانشگاههای خصوصی ترکیه شوند.

اگر قصد تحصیل در ترکیه به خصوص تحصیل در شهر استانبول در رشته های فیزیوتراپی، کاردرمانی(ارگوتراپی)، مامایی، پرستاری ، تربیت بدنی، ، مهندسی کامپیوتر، …را دارید، میتوانیم فرصت تحصیل در این رشته ها بدون آزمون در دانشگاههای خصوصی استانبول با ۵۰ درصد تخفیف را فراهم کنیم.

هزینه رشته فیزیوتراپی در استانبول

برای نمونه، رشته فیزیوتراپی را به جای ۷هزار دلار در سال، میتوانید با ۳۵۰۰ دلار در سال بخوانید! هزینه فیزیوتراپی در دانشگاههای دولتی ترکیه پایینتر است ولی نیاز به آزمونهای یوس و اس ای تی دارند درحالی که هزینه فیزیوتراپی در دانشگاههای خصوصی ترکیه بین ۶ تا ۱۲ هزار دلار در سال متغیر است.

دوره آموزشی زبان ترکی استانبولی تومر

نکته مهم: دانشگاههای طرف قرارداد ما، امکان برگزاری کلاسهای زبان ترکی از همین حالا برای علاقمندان را فراهم کرده اند. اگر به دیل وضعیت مرزها نگران هستید، نگران نباشید چون کلاسهای فشرده ترکی در این دانشگاهها از اردیبهشت شروع میشود و تا مهرماه میتوانید برای حضور در کلاسهای درس اماده شوید.

توجه: زبان آموزشی اغلب رشته ها ترکی استانبولی است ولی اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارد میتوانیم از دانشگاههایی که زبان تحصیل فیزیوتراپی یا دیگر رشته هایشان انگلیسی است برایتان پذیرش بگیریم.

فیزیوتراپی شامل چه دروسی است؟

برخی از موضوعات تحت پوشش دوره های فیزیوتراپی عبارتند از: تمرین درمانی ، الکتروتراپی ، مهارت های حرکتی اساسی کودکان دارای معلولیت ، درد درمانی ، بهبودی پزشکی و کینزیولوژی. بعد از فارغ التحصیلی ، می توانید به عنوان یک متخصص فیزیوتراپی ، ورزش درمانی ، طب سوزنی ، کایروپراکتور ، فیزیولوژیست ورزش و سایر موارد فعالیت کنید. شما قادر خواهید بود در بیمارستان ها ، کلینیک های خصوصی ، مدارس خاص ، مراکز جامعه ، آسایشگاه ها یا کلوپ های ورزشی کار کنید.

مدارک لازم جهت تحصیل رشته فیزیوتراپی در ترکیه

مدارک لازم جهت تحصیل رشته فیزیوتراپی در دانشگاههای دولتی و برخی دانشگاههای خصوصی ترکیه شامل موارد زیر است:

  • کسب حداقل نمره ۱۲۰۰ در آزمون SAT
  • کسب حداقل نمره ۹۲ در آزمون YOS
  • داشتن دیپلم و پیش دانشگاهی ریاضی و تجربی با معدل متوسط به بالا
  • داشتن نمره زبان آیلتس و یا تافل

توجه: ما میتوانیم بدون آزمون در برخی دانشگاههای دولتی غیرتایید وزارت بهداشت ایران و نیز دانشگاههای خصوصی ترکیه بدون حضور در آزمون یوس و یا ای ای تی پذیرش بگیریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید یا از طریق واتساپ پیام بگذارید:

۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸

۰۹۱۲۸۸۹۶۰۲۷

داوود عظیمی