آموزش زبان ترکی استانبولیpdf

آموزش زبان ترکی استانبولیPDF

کتاب آموزش زبان ترکی استانبولیPDF، که بصورت لاتین با عنوان Learn Turkish – Word Power 101 منتشر شده است، شامل لغات ترکی استانبولی همراه با مثالهای ترکی استانبولی و ترجمه انگلیسی است و نوعی دیکشنری ترکی تصویری به شمار میرود.

**

ویژگیهای کتاب آموزش زبان ترکی استانبولیpdf

  1. دیکشنری ترکی استانبولی – انگلیسی تصویری
  2. لغات ترکی استانبولی با ترجمه انگلیسی
  3. یک مثال برای هر کلمه همراه با متن ترکی و انگلیسی
  4. قابل استفاده برای مکالمات روزمره ترکی استانبولی
  5. کلمات پرکاربرد ترکی استانبولی در سفر
  6. لیست اعداد به زبان ترکی استانبولی
  7. لیست حیوانات به زبان ترکی استانبولی با ترجمه انگلیسی
**

آموزش زبان ترکی استانبولی با pdf

آموزش زبان ترکی استانبولی با pdf نوعی خودآموز زبان استانبولی برای افرادی است که میخواهند جملات ساده و کاربردی ترکی استانبولی را یاد بگیرند و یا در کنار کلاسهای عمومی ترکی استانبولی یا کلاسهای خصوصی ترکی استانبولی، منابع آموزشی ترکی استانبولی را مطالعه کنند.

**

کلاسهای آنلاین ترکی استانبولی

به دنبال درخواست بسیاری از دوستانی که در خارج از تهران زندگی می‌کنند و امکان حضور در کلاس‌های خصوصی یا عمومی را ندارند، تصمیم به راه‌اندازی کلاس‌های آموزش آنلاین ترکی استانبولی برای اولین بار در ایران از طریق نرم‌افزار اسکایپ گرفتم.

کلاس بصورت خصوصی و فقط برای یک نفر برگزار می‌شود و به همین دلیل استاد و شاگرد می‌توانند تمامی وقت جلسه یعنی یک ساعت و نیم را به صورت کامل به مکالمه و آموزش اختصاص دهند.

همچنین در صورت درخواست دوستان می‌توان این کلاسها را به صورت چندنفره هم برگزار کرد. قبل از آغاز کلاس‌ها، یک جلسه مشاوره رایگان از طریق تصویری برگزار می‌شود تا میزان تسلط زبان‌آموز به ترکی استانبولی مشخص شود و پس از آن، دوره آموزشی آغاز می‌شود.

اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید، در هرجای ایران باشید می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. این کلاس‌ها به صورت آنلاین و بعد از ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

برای آگاهی از شرایط، زمان، هزینه و متدهای آموزشی با شماره ۰۹۱۲۸۸۹۶۰۲۷: داود عظیمی؛ تماس بگیرید. همچنین در تلگرام می‌توانید سوالاتتان را به شماره ۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸ ارسال کنید.