آموزش آنلاین زبان فرانسه

اگر مایل به مهاجرت به کشور فرانسه یا کانادا هستید، نیاز به یادگیری آنلاین زبان فرانسه خواهید داشت. افرادی که قصد دارند بدون داشتن مدرک زبان، به فرانسه مهاجرت کنند یا تحصیل در فرانسه را تجربه کنند، با شرکت در دوره‌های آنلاین زبان فرانسه به این هدف دست پیدا کنند.

زبان فرانسه یا فرانسوی (Le Français) زبانی رومی از شاخه زبان‌های هندواروپایی است که در سراسر جهان، توسط حدود ۸۰ میلیون نفر به عنوان زبان مادری و در مجموع توسط بیش از ۲۷۵ میلیون نفر صحبت می‌شود. فرانسوی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد، یکی از دو زبان کاری این سازمان (همراه با انگلیسی) و زبان کاری یا رسمی سازمان‌های متعدد بین‌المللی یا محلی از جمله اتحادیه اروپا است. فرانسه زبانی است کاملاً علمی و دانشگاهی و امروزه در کنار انگلیسی یکی از مهم‌ترین زبان‌های دیپلماتیک به‌شمار می‌رود.

زبان فرانسوی در ۵۷ کشور و قلمرو صحبت می‌شود اما اکثر مردم فرانسوی‌زبان در فرانسه که مبدأ این زبان است، زندگی می‌کنند. دیگر فرانسوی‌زبانان به‌طور عمده در کانادا (به‌ویژه استان‌های کبک، نیو برانزویک و اونتاریو)، بلژیک، سوییس، لوکزامبورگ و مناطقی در ایالت مین آمریکا و لوییزیانا حضور دارند. بیشتر افرادی که فرانسوی زبان دوم آنهاست، در آفریقای فرانسوی‌زبان زندگی می‌کنند، که احتمالاً تعداد آنها از گویشوران بومی بیشتر شده است.

مزایای تحصیل در فرانسه

فرانسه یکی از برترین نظام‌های آموزش عالی جهان را دارد. در هر مقطع و رشته‌ای که قصد تحصیل داشته باشید، دانشگاه‌ها و کالج‌های معتبری در فرانسه وجود دارند. نظام آموزش عالی فرانسه ۳۵۰۰ مؤسسه دولتی و خصوصی را شامل می‌شود. این سیستم دوره‌های متنوعی را مطابق نیازهای دانشجویان در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می‌دهد.

در حال حاضر امکان تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی در بیش از ۱۳۰۰ دوره دانشگاهی وجود دارد. فرانسه رتبه ششم جهان را از نظر تعداد دانشجویان بین‌المللی (بیش از ۳۴۳۰۰۰ دانشجو) دارد که اکثر آنها در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند. حدود ۸۰% دانشجویان بین‌المللی از کیفیت آموزش و ارزش مدرک تحصیلی‌ای که به‌دست آورده‌اند، رضایت دارند.

کلاسهای آنلاین زبان فرانسه توسط استاد سمیه خلیلی برگزار میشود.

آموزش آنلاین زبان فرانسه

آموزش آنلاین زبان فرانسه

سوابق کاری سرکار خانم خلیلی:

استاد خلیلی تحصیلات عالی خود را در رشته زبان و ادبیات فرانسه دانشگاه شهید بهشتی تهران به اتمام رسانده است. وی پس از اتمام تحصیل در شبکه های خبری و خبرگزاریهای فرانسوی زبان و مجلات فرانسه به عنوان مترجم، سردبیر و پژوهشگر آغاز به کار کرد و در کنار کارهای ترجمه به تدریس در موسسات مختلف پرداخت.

خانم خلیلی با تکیه بر تجربه ی ۱۲ ساله در آموزش زبان فرانسه و همچنین ترجمه‌ی مقالات و کتاب‌های مختلف، ضمن استفاده از جدیدترین نرم‌افزارهای برگزاری دوره‌های آنلاین زبان فرانسه، به صورت آنلاین تدریس زبان فرانسه را انجام میدهد.

برای رزرو کلاسهای آنلاین زبان فرانسه استاد خلیلی با ما در ارتباط باشید:

۰۹۱۲۲۹۰۸۰۹۴