گرامر ترکی استانبولی

آموزش ویدئویی گرامر ترکی استانبولی مرکز یونس امره

اگر به دنبال یادگیری ترکی استانبولی هستید میدانید که یادگیری گرامر ترکی استانبولی برای دستیابی به نمره خوب در آزمون تومر بسیار مهم است و در بخش نوشتار ومکالمه ترکی استانبولی بدون یادگیری دستورزبان ترکی استانبولی نمیتوان نمره خوبی کسب کرد. در همین راستا، مرکز فرهنگی یونس امره درسهای گرامر ترکی استانبولی بصورت ویدئویی را از سطح A1 تا B2 آماده کرده است. آموزش ویدئویی گرامر ترکی استانبولی مرکز یونس امره به صورت درس به درس و با رعایت ترتیب درسهای کتاب یدی اقلیم تدریس شده است.


مزایای آموزش ویدئویی گرامر ترکی استانبولی مرکز یونس امره

آموزش ویدئویی گرامر ترکی استانبولی مرکز یونس امره بصورت درس به درس با تدریس اساتید نیتیو ترکیه آماده شده است و به همین دلیل، نکات مهم گرامر ترکی استانبولی برای علاقمندان خارجی به صورت کامل توضیح داده می شود. این درسها در ۱۰۰ ویدئو تهیه شده اند که بصورت میانگین ۱۵ دقیقه برای هر درس درنظر گرفته شده است.

حجم کلی آموزش ویدئویی گرامر ترکی استانبولی مرکز یونس امره حدود ۶ گیگابایت است که برای خریداران محترم، لینک دانلود با رمز دانلود ارسال خواهد شد. افرادی که قصد شرکت در آزمون تومر برای تحصیل در دانشگاههای ترکیه را دارند و میخواهند در رشته پزشکی ترکیه، دندان پزشکی ترکیه، داروسازی ترکیه و یا فیزیوتراپی ترکیه و رشته های مهندسی ترکیه تحصیل کنند، با استفاده از این پکیج آموزش ترکی استانبولی میتوانند به راحتی به هدف خود دست پیدا کنند.


آموزش آنلاین ترکی استانبولی

دوستانی که میخواهند ترکی استانبولی را بصورت آنلاین یاد بگیرند، علاوه بر استفاده از پکیج آموزش ترکی استانبولی؛ میتوانند از روش استاد داوود عظیمی در اسکایپ هم بهره مند شوند. افرادی که این پکیج را خریداری  کنند در صورت تمایل برای یادگیری آنلاین ترکی استانبولی از تخفیف ۱۵ درصدی بهره مند خواهند شد.

نکته مهم:

  1. ویدئوها کاملا به زبان ترکی استانبولی است.(فارسی ندارد.)
  2. حجم کل ویدئوها ۶ گیگابایت است.
  3. تعداد ویدئوها ۱۰۰ ویدئو است.
  4. قیمت کل پکیج آموزش ترکی استانبولی: ۱۳۵۰۰۰ تومان می باشد.
  5. برای سفارش پکیج گرامر ترکی استانبولی به شماره زیر در واتساپ پیام ارسال کنید: ۰۹۱۴۴۴۳۶۵۹۸

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله را پاسخ دهید * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.