فیلم معجزه ماهسون

معجزه؛ فیلم جدید ماهسون کئرمیزیگول..Mahsun

فیلم معجزه (تازه ترین اثر سینمایی ماهسون) با استقبال تماشاگران مواجه شد و رکورد جدیدی از فروش فیلم در سینماها را بر جای گذاشت.

فیلم معجزه در سه روز نخست اکران خود در سینماهای ترکیه توانست ۶۴۲ هزار رو ۱۸۷ نفر را به سینما بکشاند. وب سایت haber7  در گزارش خود میزان فروش این فیلم را ۷ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۹۲۰ لیره ( معادل ۱۰ میلیارد تومان) اعلام کرد. در سینماهای ترکیه بلیط فیلم بسته به نوع تماشاگر ( تماشاگر عادی، دانش آموزان، دانشجویان) از ۸ تا ۱۵ لیره به فروش میرسد.

ماهسون کئرمیزی گول خواننده، آهنگساز، بازیگر و کارگردان معروف ترکیه در آخرین فیلم خود تحت عنوان “معجزه” که در کنار بازیگری، فیلمنامه نویسی و  کارگردانی آن نیز بر عهده گرفته است، ساخت موسیقی متن فیلم را نیز خود به اتمام  رساند.


ماهسون در این فیلم از پیشرفته ترین سیستمهای صوتی که از سوی آزمایشگاه های دالبی برای فیلم های سالن های سینما ساخته شده، استفاده کرده است.

این هنرمند به منظور استفاده از این سیستم در فیلم خود راهی لندن شده و مراحل پایانی فیلم را نیز به پایان رسانده است.


ادم دانیل، گراهام دانیل و بوراک توتوپالاکچی از چهره هایی که میکس فیلمهای معروف هالیوود را نیز بر عهده داشته اند، در رابطه با معجزه ماهسون اعلام کردند:” میکس ۴ فیلم  ماحسون را ما انجام دادیم. در بین این چهار فیلم نیز بیش از همه “معجزه” را پسندیدیم. هم از نظر تکنیکی و هم از نظر کیفیت فیلم فوق العاده ای است.

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله را پاسخ دهید * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.