مال آف استانبول Mall Of Istnbul جدیدترین مرکز خرید استانبول و یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه با ۳۵۰ مغازه می باشد. این مرکز خرید از ۲۳ ماه می ۲۰۱۴ شروع به فعالیت کرده و تا کنون میزبان خریداران بسیاری بوده است. نه تنها این مرکز خرید میزبان مارک های پیشرو در جهان و ترکیه است، بلکه دارای اولین پارک بازی سرپوشیده ترکیه با وسعت ۱۲۰۰۰ متر مربع و بزرگترین مجموعه سینمای ترکیه با ۱۶ سالن و گنجایش ۳۰۵۰ نفر می باشد.

جدیدترین مرکز خرید استانبول

جدیدترین مرکز خرید استانبول

بزرگترین شعبه فروشگاه تویز شاپ Toyzz Shop, کاملترین فروشگاه ویکتوریا سیکرت Victoria Secret، یکی از بزرگترین شعبه های LCW و تنها شعبه مارک های Decathlon و Miss Selfridge از دیگر ویژگی های این مرکز خرید می باشد. این مرکز خرید هم چنین دارای ۴ برج مسکونی شامل ۱،۰۹۲ واحد و یک برج اداری شامل ۱۸۰ آفیس می باشد. هتل ۳۰۰ اتاقه ی این مجموعه تجاری تفریحی مسکونی نیز در حال ساخت است.

این مرکز خرید در غرب استانبول در منطقه ایکیتلی/باشاکشهیر Başakşehir/Ikitelli قرار گرفته است. فاصله این مرکز خرید از میدان تکسیم ۲۰ کیلومتر، از فرودگاه آتاتورک ۱۲ کیلومتر و از مرکز خرید فروم ۱۲ کیلومتر است. لازم به ذکر است که نزدیکترین ایستگاه مترو به این مرکز İkitelli Sanayi می باشد.

۲ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله را پاسخ دهید * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.