آموزش صوتی – تصویری کلمات ترکی استانبولی در قالب فیلم

آموزش صوتی - تصویری کلمات ترکی استانبولی در قالب فیلم

اغلب افرادی که زبان خارجی یاد میگیرند اذعان دارند که یادگیری زبان خارجی از طریق تصویری، یعنی مشاهده کلمات همراه با تصویر (Learn with pictures)بهترین روش آموزشی است. در این پست، کلمات ترکی استانبولی همراه با ترجمه انگلیسی و تصویر، در قالب تصاویر متحرک و بصورت موضوعی قرار داده شده است. در این فایلها شما میتوانید مطالبی چون: سبزیجات، میوه ها، وسایل نقلیه، اعضای بدن، بخشهای مهم شهری، رنگها، حیوانات، ورزشهای مختلف،و … را در قالب ۲۵ فایل تصویری ۳۵ مگابایتی در فرمت MP4 را مشاهده کنید.

آموزش صوتی – تصویری کلمات ترکی استانبولی در قالب فیلم با استفاده از فایلهای ذکر شده برای افرادی که تازه شروع کرده اند بسیار ساده و کاربردی است و علاقمندان میتوانند فایلها را در موبایل و یا کامپیوتر مشاهده کنند. برای مشاهده دوستان عزیز بخشی از یکی از فایلهای ترکی در سایت آپارات در کانال ترکی استانبولی داود عظیمی قرار داده شده است.

همچنین علاوه بر این فایلها، فیلمهای سینمایی ترکی و سریالهای ترکی استانبولی با زیرنویس ترکی را هم میتوانید در کانال ویدیویی داود عظیمی مشاهده کنید.

قیمت هر فایل آموزشی ترکی استانبولی بصورت ویدیویی ۵ هزار تومان است. کل فایلها ۲۵ فایل آموزشی است.


نمونه فایل آموزش صوتی – تصویری کلمات ترکی استانبولی در قالب فیلم

۶ پاسخ
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام و تشکر فراوان برای اشتراک گذاری خوبتون
    وب سایت خیلی خوب و کاربردی ای دارید
    به امید موفقیت های روز افزون.

    پاسخ
  2. آموزش طراحی سایت
    آموزش طراحی سایت گفته:

    سلام درود برشما وب سایت خیلی خوبییی بود ممنون از اشتراک گذاریتون موفق و پیروز باشید دوست عزیز.

    پاسخ
  3. حسن
    حسن گفته:

    با سلام لطفا پروسه خرید آنلاین سایت را نیز تکمیل کنید فرآیند فروش در این سایت به روز نیست و کمی مبهم هست که با اصول بازاریابی و فروش حرفه ای مغایرت کامل دارد بنده قصد خرید سریال با زیر نویس ترکی را داشتم که زیر محصول شماره موبایلی درج شده و گفتید که تماس بگیریر، این در ذهن انواع مشتری جای سوال می زاره چرا تماس؟ چرا قیمت نخورده !و چرا مدل فروش جذاب اینترنتی نه با قیمت مشخص ، معمولا زمانی قیمت رو درج نمی کنند که بازار در نوسان هست و قیمتها مدام بالا پایین می شود

    پاسخ
    • داود عظیمی
      داود عظیمی گفته:

      سلام فرمایش شما متین و درست ولی من واقعا فرصت ندارم کارهای مربوط به راه اندازی فروشگاه اینترنتی رو انجام بدم. اغلب کسانی که از سایت خرید میکنند زبان اموزانی هستند که بنده رو می شناسن و از کلاسهای موسسه ما استفاده میکنن و برای همین نیازی به بحث فروشگاه نمیبینیم.

      پاسخ
  4. حسن
    حسن گفته:

    در کل جای بسی تشکر دارم از شما بابت کانال غنی و پر کاربردی که بابت آموزش زبان ترکی دارین کیفیت کار زیرنویس سریال مریم منو ترغیب کرد تا محصول عالی و حرفه ای شما رو تهیه کنم ، این محصول قاعدتا می تونه نظر مشتریان بیشتری رو به خودش جلب کنه ، ممنون میشم اگه شرایط خرید و قیمت محصول را مقرون بفرمایید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله را پاسخ دهید * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.