مراکز خرید ارزان (آوت لت) استانبول

istanbul alışveriş merkezleri

خرید ارزان استانبول

آوت لت های استانبول

مراکز و فروشگاه های آوت لت (فروشگاه هایی که کالکشن و مجموعه های قبلی برندهای مختلف را با قیمت خیلی پایین تر و با تخفیف زیاد می فروشند)

در اینجا چند راهنمایی برای مراکز خرید آوت لت استانبول خواهیم داشت:

شما می توانید بسیاری از آوت لت های برندهای مختلف را یک جا در مراکز بزرگ خرید پیدا کنید. مرکز خرید اوپتیمم

(Optimum Shopping Mall) در آتاشهیر(Ataşehir)، مرکز خرید اولیویوم (Olivium Shopping Mall ) در زیتین بورنو (Zeytinburnu )، آوت لت استارسیتی (Starcity Outlet) در ینی بوسنا (Yenibosna) و ویاپورت (ViaPort) در کورتکوی(Kurtkoy)، محبوب ترین مراکز آوت لت هستند که شما میتوانید بسیاری از مارک های بزرگ و کوچک را پیدا کنید.

در بستانجی (Bostancı) – نزدیک به مرکز آوت لت اوپتیموم – می توانید آوت لت دیزل (Diesel) را هم پیدا کنید.

آدرس:  بستانجی- خیابان کارتال کاواشایی-پلاک ۵

کادیکوی (Kadıköy) – منطقه باهاریه (Bahariye) هم پر از فرصت های خرید از آوت لت ها است. در خیابان باهاریه، میتوانید فروشگاه های آوت لت برندهای مانگو(Mango)،مودو(Mudo)، آییلدز(Ayyıldız) و بسیاری برندهای دیگر را پیدا کنید. برای طرفداران جیمی چو ،دولچه و گابانا، میومیو، پرادا، مارک جیکوبز، جورجیو آرمانی، بلنسیاگا، کلو و مارنی،آدرس  شماره یک، آوت لت بی من (Beymen) است. در قسمت آسیایی،در منطقه دودولو(Dudullu)  یک آوت لت بی من با پارکینگ خودرو وجود دارد.

آدرس: منطقه دودولو عمرانیه(Dudullu Ümraniye)،بلوار نجیب فاضل(Necip Fazıl Bulvarı)،خیابان کوتوپ(.Kutup sok)،پلاک ۹۴

در قسمت اروپایی، می توان یک آوت لت بی من در فولیا  در ساختمان اوتیم ( OTİM) پیدا کرد. این آوت لت از دوشنبه تا  شنبه از ساعت۱۱صبح تا ۸ شب باز است.

نزدیک بی من در دودولو، تپه هوم (Tepe Home ) و پشت خیابان اصلی ، آوت لت کتون است. تعداد زیاد دیگری آوت لت در همان منطقه وجود دارد

ینی بوسنا(Yenibosna) نیز با نام”آوت لت بهشت” شناخته شده است که در آن می توان برندهای  Vakko ،Tommy Hilfiger ، Lacosteو بسیاری مارک های دیگر با قیمت های پایین پیدا کرد.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله را پاسخ دهید * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.